اس با گوشی مامانم به بابام:-)

دیروز گوشیم شارژ نداشت با گوشی مامانم به بابام اس دادم:

سلام عشقم خسته نباشی

 

بابام: سلام به به چه عجب از این حرفا زدی؟

شما هم خسته نباشی خانومم!

 

منم که دیدم  با مامانم اشتبا گرفته جواب دادم:

اوووا رضا جونم؟

مگه ما چیمون از این جوونا کمتره عجیجم قلبون کله کچلت بشم 

خب دلم تنگیده واسه دوران خوش نامزدیمون

 

بابام: والا هیچیمون جوونای امروز کهجوون نیستنیه مشت حیف نون مث علی خودمونن دیگه.

 

من: رضا جونمامروز هوا دو نفرس اقامون علی رو بپیچونیم بریم سینما عششششقم؟

 

بابام: باشه بریم عزیزم فقط حواست باشه

پیامهارو پاک کنی این علی میبینه ابروریزی میکنه

خودت که میدونی چقد بیشعووره!

 

من: خیالت راحت رضا جونم بین خودمون میمونه

شهریه دانشگام900 تومن شده شهریه رو بریز تا بین خودمون بمونه

 

بابام: علی جان خودم اومدم خونه پرتت میکنم بیرون

هیچی دیگه از دیروزه کارتون شده رفیق شبهامو سرسره هم شده رفیق روز هام

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:48---5 تير 1394
چه باحال

♥NADIA♥
ساعت15:21---3 آبان 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 3 آبان 1393برچسب:, | 12:6 | نویسنده : فسقلی خان |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.